fredag den 7. juni 2019

Perspektivering

Jeg kunne godt tænke mig at arbejde videre med bloggen, som et professionelt læringsmiljø, hvor der også ude i virksomheder kommer større fokus på det læringsprodukt eleverne arbejder med. Det vil sige at arbejdgiver, den oplæringsansvarlige kan følge med på bloggen.

Der findes i dag intet bindeled mellem skole og virksomhed.

For at imødekomme transfer endnu mere kunne man forestille sig at eleverne linker op til linkedin på bloggen. Det giver adgang til det mere sociale software men stadigvæk på en platform der er professionel og som kan give eleverne inspiration i forhold til omverdenen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Perspektivering

Jeg kunne godt tænke mig at arbejde videre med bloggen, som et professionelt læringsmiljø, hvor der også ude i virksomheder kommer større fo...